Maharaja Lawak- Edisi Pecah Perut

Yay..kiteworang kembali lagi... haish..tidak banyok entri yang dipostkan seolah-olah memang kena dengan name blog ni...ahahah..tapi tidak apa, sekurang-kurangnye ianya masih ada post dari tidak ada..

Ok..Hari ni nak cerita sikit pasal satu program terbitan astroman ni... Maharaja Lawak.. Ini bukan filem Merong Mahawangsa mahupun Mahakarya Cinta, tapi ini adalah kesinambungan dari Raja Lawak yang sedia ada...cuma ianya mengumpulkan finalist-finalist Raja lawak yang dah bermusim-musim dan mereka ini merebut gelaran Maharaja Lawak.. Aumm..

Cuma satu saja, ianya disiarkan di saluran yang perlu di subscribe tidak seperti yang dolu-dolu... ianya disiarkan di Astroman Warna.. auuw.. satu taktikal untuk membuat keuntungan dari Astroman... Kiteworang rase mesti ramai yang nak langgan bende ni..pasal apa? pasal nak kasi pecah perut kan...? ahaha

Ok la.. Ni ada satu video calon Maharalawak yang kiteworang rasa terbaik lawaknye...even dorang ni kurang popular tapi kiteworang rasa lawak yang dorang middlekan memang terbaik dan len dari yang len.. Ok.. Enjoy..


+Powered by Youtube+

1 Orang Baling Sampah:

JalelBenAman™ said...

yaa....aku suka....hahaha..mmg lawak !!